Startseite
  Über...
  Archiv
  Freunde
  Gästebuch
  Kontakt
 


http://myblog.de/kadlz

Gratis bloggen bei
myblog.de





WEIHNACHTEN!

fröhliche weihnacht, überall, tönt es durch die luft mit frohem schall..

mah, i bin sooo vuigas in weihnachtslaune!^^ leida liegt ka schnee..des is gax!!*schmoll*

ui, gestan woa a sau leiwonda tog!woa mit maija, quaxi und claudsch im peacock!^^

6 stunden und 30 min...i hob eindeutig ka lebn..*lol*

na, es woa eh sau leiwond!=)

und die maija..und da max..und heimbegleitet..und kuss..und kadl-->

wah, hob i mi gfreit!!!!!!!*gg*

des woa soooo guhl!!!!*herumhüpf*

bin heit nua guad drauf!=)

owa i vamiss a gonz bestimmte person vuigas..*snief*

najo..egal...i geh hiaz!^^

*singentu*

ajo..und wos homa gestan gleant maija?! "du bist eine augenweide!"

 

kadlzZz <3 momo

 

24.12.06 13:19
 


bisher 2 Kommentar(e)     TrackBack-URL


MoMo (24.12.06 13:58)
Hello siasse!!

jetzt gheat ollas kommentiert!!

mah i bin a vui in weihnachtsstimmung!! +freu+

wen vermisst du denn?? +amkopfkratz+ schmeh... wonn i net wissn tadat wenst manst, wos warat des donn???


MoMo (24.12.06 14:03)
jetzt hob i unabsichtilich auf los druckt!! zuuu blöd!!!

egal!

FROHE WEIHNACHTEN!!!!!!!!

i bin so vadommt happy!!
warum eig?? hehe... +seufzundnuranihndenk+

ajo DANKE!! an der soch gestan bist du jo iwahaupt net unschuldig!!!

owa da ronie is scho geil gö?? aso entschuldigung es is jo weihnochtn!! er is eh kuhl! ^^

guadale.... i zah o... kizzal!! baba

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung