Startseite
  Über...
  Archiv
  Freunde
  Gästebuch
  Kontakt
 


http://myblog.de/kadlz

Gratis bloggen bei
myblog.de





scheiss biologie!

omg, bin i miad!heit woas vui anstrengend..1. stund mathe hom die maija und i ausfoin lossn!*hihi* de restlichen stunden woan eh hoibwegs leiwond!

und die kresh hot vui abgeloost im 4 gewinnt und beim kugerl-und-kreuz!*lol*  endpunktestand: 11:3 fia mi..

noch da schui woa i im peacock billiard spün!mit maija, michl und eric!billard is soo geil!^^ owa die buam woan heit vui unguad..kA wiaso!

donn hob i no an da resl iam geschenk weitagebastelt!^^ i bin jo so kreativ!=)

und wos homa heit gleant, maija?!lieber aufs herz hören und den kopf a amui ausschalten!^^

najou, hiaz muas i no vui vü bio leana damit i den test moang schoff!!*hope*

 

20.12.06 19:45
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung