Startseite
  Über...
  Archiv
  Freunde
  Gästebuch
  Kontakt
 


http://myblog.de/kadlz

Gratis bloggen bei
myblog.de





i wanna die..

endlich geht des einloggen do wieda...

najo..zuazeit ko i ned wiakli so vü tolle sochn schreim..liegt woascheinli dran,doss i im moment afoch nua sterbn wü...

owa des warad jo a gax..wei ois wird wieda gut..a wann des mim quaxi nimma guad wiad..donn is hoit so..

i blea hiaz scho echt long und hoff, dass i boid damit aufhean ko, wei es san ferien und de suin ned so gschissn sei!

moang muas i noch wien!bin scho neigierig ob is üwahaupt ausm bett schoff..

i hob is gfüh, ois warad i an oim schuld..daran,doss ea ma hiaz nimma schreibt!daran,dass ea ned online kummt und ned ohebt..

dabei hob i eam so gean..mia hot no nie a bua so vü bedeit..mhm..i hätts wissn messn..doss des nix wiad..doss des afoch ned geht, dass des wos wiad!wann ea ma wenigstns sogn dad, wos los is..oda wia des mit uns weitageht..und obs üwahaupt weitageht..

donn kannt i mi damit ofindn..jo, i warad trauirg und blablabla..owa i wissat wos los is..i kannt ofonga mi wieda auf wichtigare sochn zu konzentrian..

sorry maija, doss i hiaz bam 3. gespräch afoch aufglegt hob..owa i wü da ned mit meinem liebeskummer in abend versaun...*kopfschüttel*

iagndwia muas i ma moang tschick kafn..*hmm* gax neiche automaten...*grml*

gomisch..iagndwia hüft des schreim do sogoa a bisl..*woooow*

najo, i ko eh die gonze nocht long duachschreim..oda hoit so long bis birgit und hannes hamkemma!iagnda ablenkung brauch i..sunst kummt nua ga aussa..und des wü i ned!des woa amoi und wiad nie wieda so sei..

wei hiaz bin i a positivera mensch..und i schoff ois..*mirselbermutzusprech*

es is east hoib 10..oda hoit kuaz davor...i ko heit sicha soooo toll schlofn..-.-

najo..moang wiad a koffein tog!und in wien wia i mi mit a poa frustkäufen vo eam olenkn..*mhm*

aussadem hob i no imma die wunderbarsten menschen auf dera wöd auf meina seitn..und des is vü mehr wert ois iagndan buam zum hom!

tjo..a sms wia i vo eam heit eh nimma kriang..und online wiad ea a nimma kemma..owa es is woascheinli eh bessa so..

donn messn ea und i des gonze nua mehr offiziell beenden...

*aaargh* ich will ein herz aus stein..oda gar keins...

hmm..mei hand is a anziga speil..^^

owa billard is trotzdem sooo guhl!!!*daumän*

i valieb mi nimma!

hmm..es warad so schön, wann ea si afoch mödn dad und wia dadn redn und ois dad wieda guad wean..

omg..longsom suit i wissn, doss sowos nie passiat..nua in filmen..und mei leben is ka film...mhm..

i wass no goa ned ob i den eintrag üwahaupt abschick..is jo nua gagge..hea mi o wia die ärgste depri-tussn...-.-

so woa i scho long nimma..danke, quaxi..

i man..siach i des ois schlechta ois es is?!i denk ned...ea hot gmant, ea is hab,foaht noch wien a ondre pudan, hebt ned o, schreibt ned zruck, kummt ned online...hmm..

i denk ned, dass ma ba sowos iagndwos positives sehng ko...

najo..a zigarette warad toll..i scheiss aufs aufhean..-.-

des hoit i ned duach, wann da quaxi so is..und des gestan mit meine ötan..

jedsmui sogns ma, doss sa si gfrein, wann i endlich ausziag...

jo, eh nua mea 3 joah!donn schmeissts a fette party weits eicha dumme tochter nimma sehng messts gö?!owa i wia eich ned oruafn..des woas donn afoch!es wöts is jo so!

hmm..den eintrag suit niemand lesen..warad is beste!

den wiad a niemand lesen..der is jo vui gax long und es is afoch ois nua scheisse wos i gschriem hob!

i hea ma hiaz JET-are you gonna be my girl an!i brauch a bisl bessare laune...*pfffff*

mati is online..mei ehefrau..mhm..wenigstns amui a lichtblick..

najo..genug scheisse vo mir gegeben..

i wia hiaz no iagndwos duan...

tschau

4.1.07 21:38


liebeserklärung!^^

guud...

der eintrag gestan woa echt a bisl oag, owa gelöscht wird ea trotzdem ned..^^

mit dem heitigen blog wü i danke sagen!i glaub, des sog i eich ned oft gnua, maija&mati!

es sads die wunderbarsten menschen auf dera welt!!und ohne eich warad mei leben woascheinli nix wert!sicha hob i no ondre freind de i a olle wahnsinnig lieb hob, owa es sads afoch imma fia mi do, hoits meine ärgsten launen aus und munterts mi auf!

i bin so unendlich froh, doss es eich in meim leben gibt!!!!

ich lieb euch und wü eich ned vallian!

*knutscha*

kadlz

5.1.07 10:27


10 jahre später..

sou..mui wieda a neicha entrüü!obwui eh nua die maija auf de seitn guggt, wei niemand onast de adresse hot..*mihihi*

der blog ist nur für dich, baby!!

mia is grod sooooo schlecht..i ko nimma...

und schui is sowieso iagndwos..-.-

nua mea 3 stund..*prrruuuuu*

epa gemma nocha no zua schuiärztin, gell?!des warad guhl..owa de wiad ma a ned höfn kinna..-.-

ois fian oasch..owa iagndwia hätt i sau guade laune, wann ma ned so schlecht warad..und schwindlig..owa bis hiaz bin i no ned umgflogn..owa des kummt sicha no..*mihihi*

schod, doss i ma dabei ned söwa zuaguggn ko..*seufz*

oida..i moch glei a massaker..

nächste stund homa deitsch...-.-

*booooring*

blubb blubb...*schwimmschwimm*

ach, wie langweilig..

bin scho neigierig, wia da maria live ausguggt..^^

woascheinlich sehng ma die kandidaten eh nua 5 sekunden und donn gengas wieda..san sicha olle vui arrogant..loool

najo..egaaaal....

i hoff i wia ned ernsthaft krank, wei moang wü i jo zu meinem schatz foahn und am omd no fuatgeh!!!*aaaaargh*

des deaf afoch ned schief gehn!!!!!!*betentu*

bitte bitte lieber gott..!!!!!!!!!!!

hachja...pruprus san geil!^^

najo..i wü nimma..tschüssi maija!!

ui..fost vagessn..was haben wir in letzte zeit gelernt maija?! buben bzw. "männer" san gax...des sowieso..und kaffee duat da kadl ned guad..und schui is unnedig..und der orkan woa goa ned do..-.-

der dumme orkan..und wia i drauf gwoat hob..owa na..i wett der kummt hiaz donn und vasaut ma die fahrt noch wien...-.-

*aaaaaaaaaaaaargh*

najut..^^

sitzt eh nebn mia..*winkwink*

 lieb dich!!^^

19.1.07 08:47





Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung