Startseite
  Über...
  Archiv
  Freunde
  Gästebuch
  Kontakt
 


http://myblog.de/kadlz

Gratis bloggen bei
myblog.de





hoi..^^

juhu, endlich hab ich auch so ein geiles blog-dings!*stolzbin*

immer mit dem strom schwimmen..*lol*

aba irgendwie kenn ich mich nicht aus..-.-

gaga...

naja,irgendwie muss ja gehn..ich probier einfach irgendwas aus..^^

tschüssi

19.12.06 20:49


scheiss biologie!

omg, bin i miad!heit woas vui anstrengend..1. stund mathe hom die maija und i ausfoin lossn!*hihi* de restlichen stunden woan eh hoibwegs leiwond!

und die kresh hot vui abgeloost im 4 gewinnt und beim kugerl-und-kreuz!*lol*  endpunktestand: 11:3 fia mi..

noch da schui woa i im peacock billiard spün!mit maija, michl und eric!billard is soo geil!^^ owa die buam woan heit vui unguad..kA wiaso!

donn hob i no an da resl iam geschenk weitagebastelt!^^ i bin jo so kreativ!=)

und wos homa heit gleant, maija?!lieber aufs herz hören und den kopf a amui ausschalten!^^

najou, hiaz muas i no vui vü bio leana damit i den test moang schoff!!*hope*

 

20.12.06 19:45


geschafft!

endlich in letztn test ghobt und nua mea den morgigen tog üwasteh und donn: FERIEEEEN!!!

geschenk fia mei schnuzi is hiaz a scho featig..najo fost!^^
i bin no imma am arbeiten..owa es geht voran!=)

huiuiui..heit..4 stund vortrag üwa diabetes und übergewicht!lol
und maija und i hom nebnbei gonz vü chips gessn!*hihi*

und, maija, wos homa heit wieda gleant?!is niemals gelben schnee!^^

oi, mia is fadfadfad!

naguud, i möd mi wanns wieda mea zum erzöhn gibt!

*wink*
21.12.06 21:04


*müdebin*

sou..gestan woa i mit meina süssen untawegs!natürlich woama im peacock..wo sunst?!^^

und wia hom bam billard spün vui leiwonde buam kennagleant..und..*hach*..wia es das schicksal so will, gfallt da maija da markus und die maija gfallt ihm auch..uuuuuh..do hob i mi glei gfreit..numman wurden ausgetauscht und des geht scho..^^

des warad sooo geil, wonn des wos wean dad..owa so weit wü und ko i ohne kaffee no ned vorausdenkn oiso hoff i mui, doss sa si heit am omd treffn!ayayay..*freude*

und i foah heit noch forchtenau!in des kaff..*lol* na, i gfrei mi scho vui drauf..owa..aus iagndam grund bin i vui aufgeregt..komisch..^^

owa hiaz geh i mittagessen...owa ans deaf i ned vagessn:

und maija, wos homa heit (bzw. gestan) gleant: wir spün nie wieda gegn bessere gegner billard und manche menschen sehen aus wie 30, sind dann aber erst 15..what a crazy world...^^

*winkwink*

23.12.06 11:28


WEIHNACHTEN!

fröhliche weihnacht, überall, tönt es durch die luft mit frohem schall..

mah, i bin sooo vuigas in weihnachtslaune!^^ leida liegt ka schnee..des is gax!!*schmoll*

ui, gestan woa a sau leiwonda tog!woa mit maija, quaxi und claudsch im peacock!^^

6 stunden und 30 min...i hob eindeutig ka lebn..*lol*

na, es woa eh sau leiwond!=)

und die maija..und da max..und heimbegleitet..und kuss..und kadl-->

wah, hob i mi gfreit!!!!!!!*gg*

des woa soooo guhl!!!!*herumhüpf*

bin heit nua guad drauf!=)

owa i vamiss a gonz bestimmte person vuigas..*snief*

najo..egal...i geh hiaz!^^

*singentu*

ajo..und wos homa gestan gleant maija?! "du bist eine augenweide!"

 

kadlzZz <3 momo

 

24.12.06 13:19


war das schön..^^

gestan woa weihnachten!^^

am omd woan die omis und opis ba uns!woa sau leiwond!^^

so vo die geschenke hea, bin i eh sau guad ausgstiegn..^^

owa i bin hiaz afoch zu faul, des ois aufzuzählen..

nocha woa i no im F&M! mit verena und tanja!woa sau leiwond..i bin owa nua bis 12 bliem, wei i scho vui erledigt woa!!*sleep*

hiaz chat i grod mit da maija und wia hoffn, dass is peacock heit offn hot..wei sunst homa nix wo ma higeh kinna!-.-

des warad sooo gax!

puha..bin üwahaupt ned motiviert iagndwos zum mochn..glei kummt die babs her und donn muas i fix wieda weg vom pc..gaga!

ok, es reicht scho wieda mim schreiben..mei kopf is lilaleer...

und wos homa gestan gleant maija?! goa nix..wei ma uns ned gsehng hom..pfffff....*blöööd*

kadlz <3 maija

25.12.06 12:47


so miad bin i..*grml*

ôi..gestan woa i ba meim schnuzi!^^ endlich hob i sie moi wieda gsehng!*froi*

donn woa i mit da maija im AMI!

wah..duat renna leid umadum..na..wäh..grauslich..owa ba shanghai schofft ma sogoa is 2. level!des is owa iagndwia fad...

peacock is eindeutig bessa!heit wia i eh wieda higuggn!billaaaaaaaaaaard!!!!*wuuuuuuh*

voahea woa i auf so am family-essen..duat woas so laut..und dabei hob i eh scho so kopfweh..-.-

und de tschick, de i nocha graucht hob, woa sau grindig..kA wiaso..*hmmm*

najou, i leg mi hiaz a bisl nieda!

owa wos homa gestan gleant maija?! is ami is grauslich und da richie a heisl..*löl*

meine weisheiten..jojo...

ajo..und i muas a amui meina ehefrau gedenken...^^

kadl <3 matüüüüüüüü

=)

und momo sowieso..^^

*winkewinke*

 

26.12.06 14:47


 [eine Seite weiter]



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung